تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش 31 درصدی ارزش کشفیات قاچاق و ارز

ارزش ریالی کشفیات کالاهای قاچاق کهگیلویه و بویراحمد پارسال 220 میلیاد ریال بود که امسال به 289 میلیارد ریال افزایش یافته است.

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان با اعلام این خبر گفت: دراین رابطه هزار و 560 نفر هم دستگیر شدند.

بهمنی افزود:تلفن همراه،لوازم آرایشی و بهداشتی،برنج،ال.ای.دی، و لوازم خانگی از جمله کالاهای قاچاق کشف شده هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هم در این نشست با اشاره به ساماندهی خودروهای فروشنده میوه در ورودی و خروجی های شهرها گفت: رانندگان و وانت بارهای فروش میوه باید دارای کارت هوشمند ساماندهی باشند.

خوان پایه افزود: تاکنون کارت هوشمند برای 25 راننده و 57 خودرو صادر شده است.

معاون رئیس کل دادگستری استان نیز در این نشست گفت: وضعیت جمعه بازاریاسوج به لحاظ ورود قاچاق کالا و رعایت نکردن موازین شرعی نیز باید بررسی و در دستور کار قرار گیرد.

گشتاسبی افزود:دستگاه های اجرایی متولی باید همانند گذشته از ورود کالاهای قاچاق و همچنین خارجی در نمایشگاه ها جلوگیری کنند و این موضوع را به جدیت در دستور کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هم در این نشست با بیان اینکه ورود کالاهای قاچاق به استان بر امنیت و سلامت مردم تاثیر گذار است گفت:دستگاههای مربوط تا آخرین مرجع قانونی با حساسیت و تعامل بیشتری فعالیت کنند تا زمینه قاچاق کالا و ارز در استان همانند گذشته برای قاچاقچیان دشوار شود.

محمدی با اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان افزود: حمایت از تولید داخلی و ملی، سرمایه گذاری داخلی، جلوگیری از فساد، رونق اقتصادی و فراهم کردن بستر مناسب برای اشتغال زایی از جمله اهداف مبارزه با کالاهای قاچاق و ارز در استان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش 31 درصدی ارزش کشفیات قاچاق و ارز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..