تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رنگین کمان آتش در آسمان + عکس

به احتمال زیاد تاکنون رنگین کمان آتش را در آسمان ندیده اید زیرا پدیده ای است نادر که می تواند حتی موجب وحشت برخی از آدم ها شود.

به گزارش  گروه وبگردی 20:30؛بعد از ظهر دوشنبه 20 فوریه ( 2 اسفند) ساکنان دولت شهر سنگاپور شاهد پدیده ای جوی بسیار نادری در آسمان بودند: رنگین کمان آتش یا ( آرک سایرکاماریزونتال) .


به هر حال، رنگین کمان آتش پدیده ای بسیار دیدنی و تماشایی است که کمتر می توان در زندگی آن را مشاهده کرد.


این پدیده فقط در برخی از عرض های جغرافیایی و در شرایطی بسیار ویژه ایجاد می شود. برخورد نور با کریستال های یخ که در ابرهای در ارتفاع بسیار بالا تشکیل می شوند و زاویه 90 درجه میان ورودی اشعه های خورشید و سطح کریستال ها رنگ های بدیع و فوق العاده ای پدید می آید که بسیار مشخص و به مراتب شفاف تر از رنگ های رنگین کمان های عادی هستند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رنگین کمان آتش در آسمان + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..