تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف کارگاه ساخت موشک داعش در موصل

نیروهای امنیتی عراق کارگاه های ساخت موشک و انبار مهمات داعش را در ساحل راست موصل کشف کردند.

صراط: نیروهای امنیتی عراق کارگاه های ساخت موشک و انبار مهمات داعش را در ساحل راست موصل کشف کردند.

خبرنگار العالم از موصل خبر داد که نیروهای امنیتی مشترک عراق، چند کارگاه ساخت موشک و انبار مهمات داعش را در منطقۀ البوسیف در غرب ساحل راست موصل کشف کردند.
 
یک منبع امنیتی در گفت و گو با پایگاه اینترنتی بسیج مردمی عراق گفت: «یگان واکنش سریع، چندین کارگاه ساخت موشک، بمب و انبار مهمات داعش را در منطقۀ البوسیف نزدیک به فرودگاه موصل در ساحل راست کشف کرده اند.
 
گفتنی است حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق روز نوزدهم فوریه، آغاز عملیات آزادسازی سمت راست شهر موصل را اعلام کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف کارگاه ساخت موشک داعش در موصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..