تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"رونی باید منچستریونایتد ر&

کاپیتان انگلیس برای حضور در ترکیب تیمش به مشکل خورده، اما پارکر معتقد است انتقال به چین اشتباه است و باید در لیگ برتر بماند.

به گزارش کاپ، مدافع سابق منچستریونایتد، پل پارکر معتقد است وین رونی باید اولدترافورد را ترک کند، اما در لیگ برتر بماند. او در این خصوص گفت: همه چیز به این بستگی دارد که وین چه می خواهد. آیا می خواهد در منچستریونایتد بماند و منتظر فرصت باشد تا رکورد خود را بهبود ببخشد و یا اینکه به دنبال یک فوتبال معمولی است؟

دوست دارم فکر کنم که او نمی خواهد روی نیمکت بنشیند زیرا موفق بودن و بردن با نشستن و تماشا کردن به دست نمی آید. دوست ندارم زمانی که روی نیمکت نشسته دوربین روی او بیاید و همه با خود بگویند، آیا وین به بازی می آید؟ و اگر هم بیاید همه انتظار دارند که گلزنی کند.

دوست دارم وین در لیگ برتر بماند و به تیمی برود که بتواند در آن بازی کند تا اینکه به لیگ چین برود و دیگر کسی خبری از او نشنود.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"رونی باید منچستریونایتد ر&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..