تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




16 هزار حامی از 5 هزار فرزند یتیم در استان کردستان حمایت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، هیوا رحیمی عصر امروز در جمع خبرنگاران استان با تشریح طرح احسان دانش‌آموزی و بیان میزان کمک‌های جمع‌آوری شده از طریق این طرح اظهار داشت: در اجرای طرح احسان دانش‌آموزی، سال گذشته 60 هزار قلک و امسال نیز 125 هزار قلک بین دانش‌آموزان مدارس استان توزیع شد.

وی گفت: یکی از برنامه‌های این نهاد که با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند و در جهت ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری اجرا می‌شود، طرح احسان دانش آموزی است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کردستان با اشاره به جمع‌آوری 72 میلیون تومان کمک از طریق این طرح در سال گذشته، تصریح کرد: امسال 116 میلیون تومان از طریق طرح احسان دانش‌آموزی جمع‌آوری شده ‌که شاهد رشد 64 درصدی کمک‌های جمع‌آوری شده در این زمینه بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 8 هزار دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند، گفت: این طرح با همکاری سازمان آموزش و پرورش انجام می‌شود و کمک‌های جمع‌آوری شده در همان مدرسه و یا سایر مدارس دارای دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

رحیمی افزود: یکی از اهداف این نهاد فراهم کردن زمینه مشارکت خیران و جذب و هدایت کمک‌های افراد خیرخواه در جهت کمک به رفع مشکلات مختلف نیازمندان است.

وی با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در استان کردستان اظهار کرد: امسال این جشن در تاریخ‌های 19،18 و 20 اسفند ماه در سطح مدارس، پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی و میعادگاه‌های نماز جمعه در سراسر استان برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کردستان گفت: جشن نیکوکاری یکی از برنامه‌های این نهاد است که با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و در جهت فراهم کردن زمینه حمایت مادی و مالی خیران و کمک به اقشار نیازمند و تامین نیازهای آنها در آستانه سال جدید برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 3 هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان دارای سرپرست بیمار و زمین‌گیر هستند، گفت: 24 هزار خانوار نیز دارای سرپرست زن هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه هم‌اکنون 16 هزار حامی از 5 هزار فرزند یتیم استان حمایت می‌کنند، خاطر نشان کرد: سال گذشته حامیان ایتام 7 میلیارد تومان به ایتام کمک کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «16 هزار حامی از 5 هزار فرزند یتیم در استان کردستان حمایت می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..