تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به‌روزرسانی Nioh ماموریت‌های تازه‌ای با درجه سختی بالا به بازی خواهد افزود

به‌روزرسانی Nioh ماموریت‌های تازه‌ای با درجه سختی بالا به بازی خواهد افزود

محتوای پولی و رایگان برای بازی Nioh در راه است. استودیو تیم نینجا، سازنده بازی، از برنامه خود برای عرضه محتوای جدید بازی گفت. طی دو ماه آینده دو به‌روزرسانی برای بازی عرضه خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

بر اساس گزارش گیماتسو مشخص شد که دو به‌روزرسانی رایگان طی دو ماه آینده برای بازی Nioh عرضه خواهد شد. علاوه بر آن ۳ بسته الحاقی پولی نیز برای این بازی در نظر گرفته شده است.

 

اولین آپدیت رایگان در اواسط فروردین ماه منتشر خواهد شد و با این به‌روزرسانی ۱۰ ماموریت سخت که شامل باس‌‌فایت‌های بسیاری هستند به بازی اضافه خواهند شد. پس از آن در اواسط ماه اردیبهشت دومین آپدیت بازی منتشر خواهد شد که حالت PvP را به بخش چندنفره Nioh اضافه خواهد کرد.

 

اولین بسته الحاقی پولی بازی Dragon of Tohoku نام دارد و شامل اسلحه، داستان، کاراکتر‌ها، حیوان‌های نگهبان و مراحل تازه خواهد بود. این DLC نیز در اواسط اردیبهشت ماه عرضه خواهد شد. دو بسته الحاقی دیگر بازی به ترتیب Japan's Best Warrior و Peaceful and Tranquil نام دارند و هنوز تاریخ انتشار آن‌ها مشخص نشده است.

 

بازی Nioh در همین مدت کوتاه طرفداران زیادی پیدا کرده و نظرات مثبت منتقدین را نیز دریافت کرده است. با اینکه بازی از سری بازی‌های Dark Souls الهام گرفته شده، اما استودیو تیم نینجا با افزودن مهارت‌های ویژه‌، بازی را به مسیری کاملا متفاوت هدایت کرده است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به‌روزرسانی Nioh ماموریت‌های تازه‌ای با درجه سختی بالا به بازی خواهد افزود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..