تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدت‌زمان فیلم The Fate of the Furious آن را تبدیل به یکی از طولانی‌ترین فیلم‌های تاریخ می‌کند

مدت‌زمان فیلم The Fate of the Furious آن را تبدیل به یکی از طولانی‌ترین فیلم‌های تاریخ می‌کند

شنیده‌ها حاکی از آن هستند که شما برای تماشای کامل تعقیب و گریزها، بزن‌بزن‌ها و به طور کلی رویدادهای جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های بسیار محبوب و پر فروش «سریع و خشن» (The Fast and the Furious) با نام «سرنوشت خشمگین» (The Fate of the Furious)، به چیزی حدود ۳ ساعت زمان نیاز دارید. با تک‌شات و جزئیات این خبر همراه شوید.

 

ساعاتی پیش بود که صفحه رسمی فیلم The Fate of the Furious در وب‌سایت IMDB بروزرسانی شد و با خبر شدیم که این فیلم سینمایی مورد انتظار قرار است دقیقا چقدر زمان داشته باشد. آن‌گونه که در بخش مشخصات صفحه این فیلم در آی‌ام‌دی‌بی ذکر شده، فیلم سینمایی The Fate of the Furious قرار است اندکی کمتر از سه ساعت زمان داشته باشد. در حقیقت «سرنوشت خشمگین» قرار است فیلمی ۱۶۰ دقیقه‌ای باشد.

 

۱۶۰ دقیقه‌ای بودن The Fate of the Furious، آن را تبدیل به طولانی‌ترین فیلم مجموعه سریع و خشن می‌کند. جالب است بدانید که فیلم سینمایی «خشمگین 7» (Furious 7) - که در سال ۲۰۱۵ اکران شد - دقیقا ۲ ساعت و ۱۷ دقیقه زمان داشت. گفتنی است که فیلم «سریع و خشن 6» (Fast & Furious 6) - که در ۲۰۱۳ عرضه شده بود - ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه زمان داشت.

 

حقیقت این است که ۱۶۰ دقیقه‌ای بودن فیلم مورد انتظار «سرنوشت خشمگین» آن را تبدیل به یکی از طولانی‌ترین فیلم‌های سینمایی در تاریخ می‌کند. فیلم سینمایی «از گور برخاسته / بازگشته» (The Revenant) که اتفاقا در بین نامزدهای مراسم اسکار هم دیده شده است، فیلمی بود که ۲ ساعت و ۳۶ دقیقه زمان داشت و از این حیث، فیلمی طولانی به شمار می‌‌آمد. The Fate of the Furious حدودا ۴ دقیقه طولانی‌تر از آن است و همین موضوع باعث می‌شود که در هنگام اکران، شاهد فیلمی بسیار طولانی باشیم. مطمئنا سازندگان باید چیزهای زیادی برای رو کردن در این ۱۶۰ دقیقه داشته باشند تا طرفداران بتوانند لحظات هیجان‌انگیزی را تجربه کنند.

 

گفتنی است که فیلم Rogue One: A Star Wars Story که در دسامبر ۲۰۱۶ اکران شده است، تنها ۲ ساعت و ۱۳ دقیقه زمان داشت که این رقم، رقمی کمتر از زمان فیلم سریع و خشن 8 است. مدت زمان فیلم بلاک‌باستر مارول یعنی فیلم «دکتر استرنج» (Doctor Strange) - که اتفاقا جزو فیلم‌های مورد انتظار هم بود - حتی به ۲ ساعت هم نرسید.

 

طبق گفته‌های وین دیزل، بازیگر شخصیت دامنیک تورتو در فیلم‌های سریع و خشن، جدیدترین قسمت این سری قرار است از هر لحاظ، بزرگ‌تر از فیلم قبلی باشد. قسمت هشتم سری قرار است چندین تبهکار جدید را نیز معرفی کند که از میان آن‌ها می‌توان به شخصیت سایفر با بازی شارلیز ترون اشاره کرد.

 

به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما تریلر جدید فیلم را که در ۲۴ ساعت توانسته بود ۱۳۹ میلیون بازدید را برای خودش ثبت کند، مشاهده کنید.

 

فیلم سینمایی مورد انتظار The Fate of the Furious در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۷ (۲۵ فروردین ۱۳۹۶) به صورت جهانی اکران خواهد شد. نظر شما در این مورد چیست؟


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدت‌زمان فیلم The Fate of the Furious آن را تبدیل به یکی از طولانی‌ترین فیلم‌های تاریخ می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..