تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام برنامه نویس PHP در یک استارتاپ در تهران

یک استارتاپ معتبر در نظر دارد در راستای تکمیل کادر خود با شرایط زیر در تهران استخدام نماید.

 عنوان شغلی شرایط احراز  وظایف برنامه نویس PHP مسلط به فریم ورک laravel تسلط کافی به CSS / HTML / Javascript تسلط کافی به JQuery, AJAX, JSON مسلط به پایگاه داده MySql و آشنایی با Nosql توانا به مدیریت زمان و تعهد به زمان‌بندی علاقه مند به یادگیری و حل مساله روحیه کار تیمی و علاقمند به حوزه استارتاپ توانایی کار با شرایط استارتاپی اهل مطالعه ی کتاب! بهبود عملکرد، اعمال تغییرات و گسترش MVP ای که هم اکنون در دسترس است (روش استارتاپ ناب)

محل کار: دفتری با فضای غیررسمی در محدوده میدان پونک

استارتاپ فوق با هدف ایجاد کاتالوگی از کتابهای منتشر شده در کشور و ارائه امکاناتی که کتابخوان ها در فضای مجازی به آنها نیاز دارند، ایجاد شده است. هم اکنون نسخه MVP بر روی فضای وب در دسترس است.

اصل بنیادی در این استارتاپ لذت بردن از کار در کنار صداقت، سخت کوشی و کار تیمی است.

متقاضیان محترم می توانند رزومه خود را به ادرس ایمیل زیر ارسال و یا با شماره مندرج تماس حاصل فرمایند.

آیا مطمئنید که رزومه شما حرفه‌ای ترین و جذاب ترین رزومه برای این کارفرما است؟ کلیک کنید...‬



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام برنامه نویس PHP در یک استارتاپ در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..