تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساماندهی کارتن خواب های تربت جام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، پس از ارائه گزارشی از یک کارتن خواب توسط شهروندان تربت جامی در فضای مجازی، فرماندار این شهرستان به محل آن کارتن خواب مراجعه کرد و با دیدن وضعیت اسفباری که بوجود آمده بود دستور برگزاری جلسه ساماندهی کارتن خواب ها را صادر کرد.
در سومین جلسه ساماندهی کارتن خواب ها که دیروز در محل فرمانداری شهرستان تربت جام برگزار شد، خیرین و مسئولین این شهرستان گام های نهایی را برای ساماندهی کامل کارتن خواب ها برداشتند و مقرر شد با ایجاد یک سمن و کمک های مالی خیرین سقف و آینده ای مطمئن برای این افراد ایجاد شود.
یکی از خیرین تربت جامی در این جلسه گفت: حدود 200 کارتن خواب در تربت جام وجود دارد و با اقداماتی که انجام شد توانستیم تعدادی از این افراد را جمع آوری و ساماندهی کنیم.
محمود جامی با بیان این مطلب که مرکز ترک اعتیاد بانوان در تربت جام وجود ندارد عنوان کرد: طبق آمار غیر رسمی 500 نفر از دانش آموزان دختر این شهرستان اعتیاد دارند.
او افزود: 10 خانم به مشهد اعزام شدند و حدود 30 نفر در کمپ های ترک اعتیاد شهرستان ساماندهی شدند.
همچنین در این جلسه رئیس اداره بهزیستی شهرستان تربت جام طی سخنانی عنوان کرد: 57 نفر از افرادی که جمع آوری و ساماندهی شده اند در مراکز تحت مراقبت هستند.
عرفانیان با بیان اینکه مقرر شده بود هزینه های افراد توسط خیرین تامین شود تصریح کرد: تاکنون به این مراکز کمکی نشده است و مراکز با هزینه های خود در حال مراقبت از این افراد هستند که فشار مالی زیادی را به مجموعه ها آورده است.
انتهای پیام// س ج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساماندهی کارتن خواب های تربت جام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..