تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست صمیمی امام جمعه با دانش آموزان دبیرستان اشرفی

ساعت: 19:44 منتشر شده در مورخ: 1395/12/03 شناسه خبر: 1045470

در راستای هفته قرآن وعترت استان گلستان امروز ظهر امام جمعه شهرستان آزادشهر با دانش آموزان دبیرستان پسرانه اشرفی اصفهانی نشست صمیمی ای برگزار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر آزاد، در راستای هفته قرآن وعترت استان گلستان امروز ظهر امام جمعه شهرستان آزادشهر حجت الاسلام والمسلمین عین ا... شهابی با دانش آموزان دبیرستان پسرانه اشرفی اصفهانی نشست صمیمی ای برگزار کرد.

داود قاسمی رئیس اداره ارشاد، نصر ا... سمیعی مسئول ستاد اقامه نماز و سید محمد حسینی واعظ فعال قرآنی شهرستان آزادشهر نیز از مهمانان این مراسم بودند.

در این نشست حجت الاسلام شهابی از لزوم رجوع به قرآن و خواندن و به کارگیری دستورات قرآن در زندگی از نوجوانی و جوانی سخن گفت.

طبق برنامه تمام نشست های امام جمعه با دانش آموزان در این نشست نیز امام جمعه به بهترین دانش آموز از دید هم مدرسه ای ها هدیه ای به رسم یادبود اهدا کرد. لازم به ذکر است که به ۳ نفر از دانش آموزان حافظ  قرآن مجید نیز هدایای به رسم یادبود داده شد.

در حاشیه این مراسم مسئول ستاد نماز شهرستان آزادشهر حاج نصر ا... سمیعی از زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر بذرفشان، معاون فرهنگی آموزش و پرورش آزادشهر با اهدای هدیه ای قدردانی کرد.

b

b1

b2

b3

b4

b5

b6

b7

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست صمیمی امام جمعه با دانش آموزان دبیرستان اشرفی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..