تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنج شنبه و جمعه: ساری میزبان نشست های گفتمانی الگوی پیشرفت اسلامی

به فضل الهی شهر ساری در روزهای پنج شنبه و جمعه(۵ و ۶ اسفند ۱۳۹۵) میزبان برگزاری نشست های گفتمانی الگوی پیشرفت اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه در این نشست ها حجت الاسلام علی کشوری دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی با موضوعاتی همچون بررسی نسبت تشکل های خود جوش فرهنگی و الگوی پیشرفت اسلامی و بررسی آخرین وضعیت جبهه الگوی پیشرفت اسلامی در مهار جریان توسعه گرا  سخنرانی و بحث خواهند نمود.

شایان ذکر است که بدون توجه به مفاهیم الگوی پیشرفت اسلامی گام سوم انقلاب اسلامی(دولت سازی اسلامی) به سرانجام مقصود نخواهد رسید و به تدریج در هاضمه مدرنیته و توسعه گرائی هضم خواهد شد. انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنج شنبه و جمعه: ساری میزبان نشست های گفتمانی الگوی پیشرفت اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..