تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزارت خارجه عراق اظهارات اوغلو را رد کرد

 وزارت خارجه عراق اظهارات مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه عراق در مورد اقدام ایران در گسترش تشیع در عراق را رد کرده و این اظهارات را غیرعقلانی خواند. 

وزارت خارجه عراق اعلام کرد که این سخنان بیانگر "دیدگاه طائفه‌گرایانه تنگ‌نظرانه" است. 

احمد جمال، سخنگوی وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای کوتاه گفت: آنچه که از وزیر خارجه ترکیه در مورد اقدام ایران در راستای اشاعه تشیع در عراق مطرح شده است، امری مردود و غیرقابل قبول است. 

وی تصریح کرد: این اظهارات نشانگر دیدگاه طائفه‌گرانه تنگ‌نظرانه در ارزیابی واقعیت عراق و رویارویی این کشور با تروریسم و اصول ائتلاف‌های منطقه‌ای و بین المللی عراق است. 

پیشتر وزارت خارجه ایران نیز سفیر ترکیه در تهران را در واکنش به سخنان رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه و وزیر خارجه این کشور علیه ایران احضار کرد. 

منبع: ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزارت خارجه عراق اظهارات اوغلو را رد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..