تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ دسته سوم فوتبال؛ پیروزی چوکای تالش برابر آبسگون تهران

به گزارش عصر سه شنبه روابط عمومی هیات فوتبال تالش به ایرنا، تیم چوکای تالش با حمایت های پرشور هواداران خود در زمین ورزشگاه پوریای ولی این شهرستان، با نتیجه سه بر یک رقیب تهرانی خود را شکست داد.
گل های تیم چوکا را در این دیدار امین انصاری در دقایق 50 و 60 بازی و بهنام نصیری در دقیقه 70 به ثمر رساندند و تک گل تیم آلومینیوم آبسگون تهران را میلاد اشرفی در دقیقه 35 بازی وارد دروازه چوکا کرد.
قصاوت این دیدار بر عهده امیر معصومی‌فر، سعید دلیر، افشین شهبازی و مجتبی رحیمی بود.
تیم چوکای تالش در این مرحله از رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور سه برد، یک مساوی و سه باخت داشته و در هفته هشتم لیگ دسته سوم فوتبال کشور میزبان شهرداری کامیاران خواهد بود.
در مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور، 30 تیم در سه گروه با همدیگر به رقابت می پردازند.
شهرستان تالش با بیش از 190 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع است.
دریافت خبر: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124 / 2007

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ دسته سوم فوتبال؛ پیروزی چوکای تالش برابر آبسگون تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..