تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باند 13 نفره سارقان حرفه ای میاندوآب متلاشی شد

سرهنگ حسن شیخ نژاد عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی شهرستان میاندوآب موفق شدند این باند را که در سرقت احشام، طلا و جواهرات، خودرو و قطعات خودرو فعالیت می کردند متلاشی کنند.
فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: در این عملیات همه 13 نفر سارق و عضو این باند سارق با اقدامات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.
وی بیان کرد: از این سارقان، 20 راس احشام ، چهار دستگاه خودرو، مقداری طلاجات، یک عدد اسپری دفاع شخصی و 20 فقره قطعات خودرو کشف شد.
سرهنگ شیخ نژاد ارزش ریالی اقلام مسروقه را 1.5 میلیارد ریال اعلام کرد.
وی اضافه کرد: مراتب پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام های قضایی شد.
فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه گشت پلیس نقش مهمی در جلوگیری از سرقت و نیز دستگیری سارقان داشته است از شهروندان خواست موارد مشکوک را به پلیس 110اطلاع دهند.
شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
3093** خبرنگار: پیمان پاکزاد * انتشار: عباسعلی نقی یان

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باند 13 نفره سارقان حرفه ای میاندوآب متلاشی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..