تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش 25 درصدی اعزام کاروان های راهیان نور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ایوب ناصری ایرنا بیان کرد: امسال 9 هزار دانش آموز دختر و پسر در قالب 31 کاروان با 360 دستگاه (مجموع تعداد روزهای حضور اتوبوس ها در اردوهای راهیان نور) به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان های دفاع استان ایلام و بخشی از استان خوزستان اعزام شدند.  

ناصری اظهارکرد: در این اعزام ها، چهار هزار و 498 دانش آموز پسر با 16 کاروان و 92 دستگاه اتوبوس و چهار هزار و 502 نفر دانش آموز دختر در 15 کاروان با 88 دستگاه اتوبوس حضور داشتند.

وی عنوان کرد: امسال سقف تعیین شده برای اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی استان ایلام هشت هزار و 242 نفر بود که سازمان بسیج دانش آموزی با افزایش 25 درصدی تعداد 9 هزار نفر را به سفر معنوی فرهنگی راهیان نور اعزام کرد.

شرهانی دهلران، نقطه ایثار مهران، قرارگاه حضرت امیرالمومنین (ع) و منطقه عمومی بانروشان ایلام از مهمترین مناطق و یادمان های دفاع مقدس استان ایلام هستند که این اماکن در ایام مختلف سال میزبان تعداد زیادی از کاروان های راهیان نور اقشار مختلف مردم کشور است.

میمک، زمین فوتبال چوار، کوشک ایوان، یادمان شهید چاغروند، سارات سومار از دیگر مناطق عملیاتی استان ایلام است که با ایجاد زیرساخت های مناسب در طول سال می تواند پذیرای کاروان های راهیان نور باشند.  
 
 
انتهای پیام/ د



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش 25 درصدی اعزام کاروان های راهیان نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..