تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جراحی قلب در سال‌های اخیر جذابیت خود را برای پزشکان از دست داده است

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پنجمین کنگره بین المللی مشترک قلب و عروق ایران که عصر امروز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، محمد علی یوسف نیا رئیس انجمن جراحان قلب در خصوص فعالیتهای این انجمن گفت: انجمن جراحان قلب ایران سعی بر این داشته است که فعالیت‌هایش را به خوبی انجام دهد و به مشکلات و مسائل با دید کلی نگاه کند.

وی ادامه داد: متاسفانه در چند سال اخیر جذابیت رشته جراحی قلب برای پزشکان کم شده است و با این تعداد جراحی قلبی که اکنون داریم، حتما در چند سال آینده در زمینه بیماریهای قلبی با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شویم.

رئیس انجمن جراحان قلب ایران افزود: جراحی قلب رشته‌ای است که بار روانی و فیزیکی سنگینی را بر دوش پزشکان وارد می‌کند.

یوسف نیا یادآور شد: ما باید به همکاری هر چه بیشتر دو رشته جراحی قلب و داخلی قلب توجه بیشتری داشته باشیم چرا که مشارکت متخصصان این دو رشته با هم می‌تواند دستاوردهای خوبی را در زمینه قلب و عروق برای کشور به همراه داشته باشد بنابراین کار تیمی و مشارکتی نباید نادیده گرفته شود و وزارت بهداشت هم باید در این امر حمایت لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جراحی قلب در سال‌های اخیر جذابیت خود را برای پزشکان از دست داده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..