تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختتامیه حفظ موضوعی قرآن شعب قم جامعةالقرآن برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مراسم اختتامیه حفظ موضوعی قرآن کریم شعب قم جامعةالقرآن الکریم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم شعب قم، هاشمی، ناظر حفظ موضوعی شعب قم گفت: اختتاميه دوره آموزش حفظ موضوعي قرآن كريم، شعب خردسالان قم  با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسین طباطبایی، قائم مقام مؤسسه جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) و حجت‌الاسلام لطفیان از ستاد اقامه نماز قم، مسئولان شعب قم، والدین و نونهالان  قرآن‌آموز برگزار شد.
وی اظهار کرد: اين دوره آموزشی ويژه دختران و پسران در گروه سنی چهار و پنج سال است که در این دوره از آموزش ۲۰۰ قرآن آموز خردسال حضور داشتند و این دوره چهار ماه با حضور مربیان قرآنی  مؤسسه برگزار شده و آزمون پايانی آن به صورت شفاهی، از قرآن ‌آموزان به‌عمل آمد.
هاشمی در خصوص اهداف برگزاری اين دوره‌ يادآور شد: آشنايي خردسالان با الفباي مفاهيم قرآني، آموزش حفظ موضوعی و ایجاد انگیزه بیشتر در كودكان برای آمادگی دوره‌های روخوانی و روان‌خوانی از مهم‌ترين اهداف این دوره بود.
از جمله بخش‌های این همایش می‌توان به آشنایی و شناخت قرآن‌آموزان با شخصیت والای حضرت زهرا(س) توسط کارشناس قرآنی، اجرای همخوانی خردسالان اشاره کرد که فضای معنوی خاصی به این مراسم بخشید.
در پایان اختتامیه  قرآن آموزان، کارنامه و هدایای  خود را از حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین طباطبایی دریافت کردند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختتامیه حفظ موضوعی قرآن شعب قم جامعةالقرآن برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..