تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری از نخستین پایگاه اورژانس هوایی در قم

به زودی

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت ‌های پزشکی استان گفت: به زودی نخستین ساختمان پایگاه اورژانس هوایی کشور در قم فعالیت خود را آغاز می کند.

بهره برداری از نخستین پایگاه اورژانس هوایی در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آقای فراهانی با اشاره به اینکه در راستای طرح تحول نظام سلامت در زمینه اورژانس نیاز به اورژانس هوایی کاملاً محسوس بود افزود: به توجه به اینکه خدمات اورژانس قم در حد کشوری است گفت: این ساختمان که ظرفیت 3 بالگرد را در شرایط بحرانی دارد تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی محل این پایگاه هوایی را در حد فاصل عوارضی قم- تهران و قم- کاشان اعلام کرد و افزود: در صورت راه اندازی ساختمان پایگاه اورژانس هوایی قم، فرماندهی اورژانس هوایی کشور در قم مستقر می‌شود.

فراهانی افزود: اورژانس هوایی تا کنون با 259 پرواز 590 مصدوم را به بیمارستان منتقل کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری از نخستین پایگاه اورژانس هوایی در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..