تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای افزایش کرایه‌ها تصمیمی نمی‌گیریم که به ضرر مردم باشد

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری تسنیم، علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در سیصدوسی‌ودومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، از عدم تصویب نرخ‌های جدید هزینه مترو و اتوبوس در صحن شورای شهر تهران خبر داد.

دبیر که در ضمن تذکری در شورای شهر صحبت می‌کرد با اشاره به انتشار برخی اخبار درخصوص افزایش قیمت بلیط مترو و اتوبوس از عدم طرح این موضوع در صحن شورا خبر داد و تاکید کرد که این موضوع شان صحنی دارد و فقط در حد طرح کارشناسی در کمیسیون‌های مختلف مطرح شده است.

وی از مردم خواست نگران این موضوع نباشند و با اشاره به اینکه دولت سهم خود را در مترو پرداخت نمی‌کند گفت: حمل و نقل عمومی خط قرمز شوراست و اعضای شورای تصمیمی خواهند گرفت که به ضرر مردم نباشد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران هم امروز در پایان جلسه شورای شهر تهران و در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران به موضوع اخبار منتشره درخصوص افزایش نرخ کرایه های وسایل حمل و نقل عمومی برای سال 96 پرداخت و با بیان اینکه نرخ های اعلام شده مصوبه کمیسیون مربوطه بوده است گفت: هنوز این مساله در صحن علنی بررسی نشده است که به تصویب برسد اما تا دو هفته دیگر افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی در سال 96 از صحن شورا مطرح و نهایی خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای افزایش کرایه‌ها تصمیمی نمی‌گیریم که به ضرر مردم باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..