تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکت برمدار پیروزی شهرداری ساوه ادامه دارد / تأسیسات دریایی مغلوب ساوجی‌ها

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساوه، هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور هفته‌ای در ادامه پیروزی‌های ساوجی‌ها در لیگ برتر فوتسال بود که موفق شدند در یک بازی خانگی تیم تاسیسات دریایی را شکست دهد.

در ادامه لیگ برتر فوتسال، در دیدار معوقه هفته هفدهم که به میزبانی شهرداری در سالن فجر برگزار شد، شهرداری ساوه میهمان خود تاسیسات دریایی را با نتیجه 3بر 2 مغلوب کرد.

در این بازی، وطن خواه 2 بار و علی مروتی یک بار برای تیم فوتسال شهرداری ساوه و وفایی و عروجی هم برای تاسیسات دریایی گلزنیکردند.

این پنجمین برد متوالی یاران محسن حسن‌زاده سرمربی شهرداری ساوه بود که در مجموع 5 دیدار با آمار 23 گل زده روزهای درخشانی را در لیگ برتر تجربه می‌کنند.

در این دیدار وحیدشمسایی سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی از زمین مسابقه اخراج شد و به این ترتیب دیدار حساس هفته آینده تیمش مقابل گیتی‌پسند را از دست داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکت برمدار پیروزی شهرداری ساوه ادامه دارد / تأسیسات دریایی مغلوب ساوجی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..