تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واتس اپ نیز به قابلیتی شبیه به Stories اسنپ چت مجهز شد

واتس اپ نیز به قابلیتی شبیه به Stories اسنپ چت مجهز شد

هفته گذشته با خبر شدیم که اپلیکیشن واتس اپ در حال تست یک قابلیت جدید به نام Status است که در حد زیادی به Stories اسنپ چت شباهت دارد. واتس اپ که مالکیت آن به فیسبوک تعلق دارد اکنون این خبر را به صورت رسمی تایید کرده است. قابلیت Status واتس اپ اکنون به صورت عمومی عرضه شده و به بزان ساده نسخه کدگذاری شده داستان‌های اسنپ چت است. با تک شات همراه باشید.

به نظر می‌رسد که این روزها سرویس‌هایی که مالکیت آنها به فیسبوک تعلق دارد علاقه زیادی به تقلید از قابلیت Stories اسنپ چت دارند. این اولین باری نیست که یکی از سرویس‌های فیسبوک از اسنپ چت تقلید کرده‌ است و مدتی شاهد اضافه شدن قابلیت داستان‌ها به اپلیکیشن اینستاگرام بودیم و مدتی بعد نیز منسجر فیسبوک و فیسبوک به این قابلیت مجهز شدند. البته در دو گزینه دوم این قابلیت هنوز تنها در بازارهای منتخب عرضه شده است. اما واتس اپ دومین سرویسی است که این قابلیت را به صورت عمومی در سراسر جهان عرضه کرده است.

قابلیت WhatsApp Status به کاربران امکان می‌دهد تا تصاویر و ویدیوهای خود را در واتس اپ با مخاطبانشان به اشتراک بگذارند. تمامی داستان‌های موجود در واتس اپ به صورت End-to-End کدگذاری شده‌اند.

محتوای مورد نظر برای داستان‌های واتس اپ را می‌تواند با استفاده از دوربین داخلی این اپلیکیشن پست کرد. سپس می‌توان تصاویر را با اضافه کردن متن، نقاشی و اموجی ویرایش کرد. پس از انتشار این داستان‌ها آنها در تب Status نمایش داده خواهند شد. مخاطبان می توانند داستان‌های کاربران را تا 24 ساعت پس از ساعت انتشار مشاهده کنند و سپس این تصاویر ویدیوها به صورت خودکار پاک خواهند شد. امکان پاسخ دادن به این داستان‌ها نیز به صورت مستقیم از خود پست ممکن است.

قابلیت Status واتس اپ اکنون برای کاربران میلیاردی این سرویس عرضه شده است و به زودی تمامی کاربران روی گوشی های اندروید، ویندوز فون و iOS به این قابلیت دسترسی خواهند داشت.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واتس اپ نیز به قابلیتی شبیه به Stories اسنپ چت مجهز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..