تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزارت ارتباطات نقشه ضریب نفوذ اپراتورهای ارتباطی در کشور را منتشر کرد

وزارت ارتباطات نقشه ضریب نفوذ اپراتورهای ارتباطی در کشور را منتشر کرد

یکی از شاخص های حایز اهمیت در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات، ضریب نفوذ موبایل در کشور است. ضریب نفوذ تلفن همراه در یک کشور برابر است با نسبت تعداد شماره های موبایل فعال درآن کشور به جمعیت آن کشور. در ادامه با تک شات همراه باشید.


با توجه به فعالیت سه اپراتور تلفن همراه در ایران، ضریب نفوذ هر یک از این اپراتورها در هر استان و در کل کشور با تعداد سیم کارت های فعال آن اپراتور به نسبت جمعیت استان و یا کشور سنجیده می شود.

اخیراً وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تدوین گزارش مصور ضریب نفوذ اپراتورهای ارتباطی در استانهای کشور به بررسی جایگاه رقابتی آنها تا پایان فصل پاییز پرداخت.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جدیدترین گزارش خود در ارتباط با وضعیت ارتباطات داخلی کشور به بررسی جایگاه اپراتورهای ارتباطی در بازار پرداخته و نقشه ضریب نفوذ آنها را منتشر کرده است.


در ادامه نقشه ضریب نفوذ هر یک از اپراتورها را به تفکیک مشاهده می کنید.

ضریب نفوذ همراه اول ضریب نفوذ ایرانسل ضریب نفوذ رایتل
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزارت ارتباطات نقشه ضریب نفوذ اپراتورهای ارتباطی در کشور را منتشر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..