تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه اندرویدی تلگرام به روزرسانی شد: امکان ساخت و ویرایش پوسته تلگرام

نسخه اندرویدی تلگرام به روزرسانی شد: امکان ساخت و ویرایش پوسته تلگرام

بالاخره کاربران اندرویدی سرویس پیام رسان تلگرام نیز به امکان ایجاد تغییر در پوسته رابط کاربری این اپلیکیشن دست یافتند. مدت کوتاهی پس از بروزرسانی نسخه دسکتاپ تلگرام با قابلیت مذکور، نسخه اندرویدی این اپلیکیشن نیز بروزرسانی مشابهی دریافت کرد که به کاربران اجازه می دهد تم یا پوسته مورد نظر خود را بسازند یا ویرایش کنند و در صورت تمایل با دیگران به اشتراک بگذارند. در ادامه با تک شات همراه باشید.


این بروزرسانی شامل سه پوسته است – تم پیش فرض، تم آبی و تم تاریکی که مناسب تایپ پیام در شب است. اما احتمالا بیشتر کاربران بلافاصله به سراغ ویرایشگری که در این بروزرسانی تعبیه شده می روند تا پوسته مورد نظر خود را بسازند. این ویرایشگر به کاربر اجازه می دهد که رنگ مورد نظر خود برای رابط کاربری تلگرام را با دقت بسیار زیاد و از چرخه طیف رنگ ها انتخاب کند.


اگر هم علاقه ای به ساخت پوسته ندارید، می توانید نگاهی به آنچه دیگران ساخته اند بیاندازید و از آنها استفاده کنید. برای این منظور می توانید به کانال Themes@ مراجعه کنید تا با نمونه هایی که کاربران برای نسخه های اندرویدی و دسکتاپ تلگرام ساخته اند آشنا شوید.


بنا بر پستی که در وبلاگ تلگرام منتشر شده، کاربران iOS نیز در آینده ای نزدیک این قابلیت را در اختیار خواهند داشت که البته "متفاوت" و "منحصر بفرد" خواهد بود. فقط کافیست "چند هفته ای منتظر بمانند".


برای ساخت یا ویرایش تم می توانید به تنظیمات اپلیکیشن و Edit Theme مراجعه کنید و پوسته مورد نظر خود را بسازید.

تصویر زیر نمونه ای از پوسته ای که یکی از کاربران ساخته را نشان می دهد.

تلگرام تلگرام
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه اندرویدی تلگرام به روزرسانی شد: امکان ساخت و ویرایش پوسته تلگرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..