تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چارت هفتگی انگلستان: صدر جدول در تسخیر دلاوران For Honor و تک تیراندازان Sniper Elite 4

چارت هفتگی انگلستان: صدر جدول در تسخیر دلاوران For Honor و تک تیراندازان Sniper Elite 4

چارت هفتگی انگلستان این هفته با ورود دو بازی جدید For Honor و Sniper Elite 4 رنگ و بوی دیگری گرفت. بازی هک اند اسلش For Honor با تصاحب صدر جدول، نام خود را به عنوان یکی از بزرگترین IP های جدید به ثبت رساند و تک‌تیراندازهای Sniper Elite 4 هم جایگاه دوم را از آن خود کردند. در ادامه با تک‌شات و جزئیات این گزارش همراه باشید.

 

کمپانی یوبی‌سافت بار دیگر توانست شانس خود را با یک آی‌پی کاملا جدید امتحان کند و در آن سربلند شود. بازی For Honor که در سبک هک اند اسلش است، در اولین هفته‌ی انتشار صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های انگلستان را از آن خود کرد. این اولین بار از زمان انتشار بازی No Man’s Sky است که یک آی‌پی جدید به صدر چارت انگلستان دست پیدا می‌کند. ۵۷ درصد فروش زمان عرضه‌ی بازی به کنسول پلی‌استیشن 4 و ۴۳ درصد باقی‌ مانده به کنسول ایکس‌باکس وان اختصاص دارد.

 

اما بازی جدید دیگری که عملکرد خوبی را داشته، Sniper Elite 4 است که سازنده‌ی آن تلاش کرده تا اثری در خور توجه ارائه دهد. این بازی جنگ جهانی دوم محور که منتقدان هم نسبت به آن نظر مثبتی داشته‌اند، رتبه‌ی دوم چارت هفتگی انگلستان را به تسخیر خود در آورده و باید دید طی هفته‌های آینده هم می‌تواند خود را در این جدول نگه دارد یا خیر.

 

می‌رسیم به بازی عجیب این چند وقته، یعنی GTA 5. محصول ۳ ساله‌ی شرکت راک‌استار که طی یکی دو ماه گذشته با جوش و خروش مرموز خود، حتی صدر جدول را هم به خاک و خون کشید، حالا دو قدم پس کشیده و جای خود را به بازی‌های جدید داده است. جالب است بدانید که این عقب‌گرد به معنای کاهش فروش بازی نبوده و GTA 5 در این هفته رشد ۸ درصدی را نسبت به قبل تجربه کرده است.

 

در ادامه فعل و انفعالات جدول را مشاهده می‌کنید:

UK Chart

برای مشاهده تصویر بزرگ، کلیک کنید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چارت هفتگی انگلستان: صدر جدول در تسخیر دلاوران For Honor و تک تیراندازان Sniper Elite 4»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..