تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صلح و ثبات در منطقه تنها با پذیرش موجودیت فلسطین محقق می‌شود

صلح و ثبات در منطقه تنها با پذیرش موجودیت فلسطین محقق می‌شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگئی بابورین، معاون پارلمان روسیه در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین گفت:روس‌ها همواره آزادی خواه بودند و ما همواره از حق مبارزه ملت فلسطین حمایت می‌کنیم از طرف دیگر قطعا باید منطقه قدس پایتخت کشور فلسطین باشد.

بابورین با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در منطقه قدس افزود: تمام کشورها و مذاهب نباید به این رژیم اجازه دهند تا مکان مقدس قدس را تخریب کند از این رو قطعا تحقق صلح و ثبات در منطقه تنها با پذیرش موجودیت فلسطین محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: قطعا اشغال قدس از سوی رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا به منطقه بیت المقدس فاحش ترین اقدام برای نقض قوانین بین المللی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صلح و ثبات در منطقه تنها با پذیرش موجودیت فلسطین محقق می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..