تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایام نوروز فرصت استفاده از پتانسل نخبگان غیرمقیم

ایام نوروز فرصت استفاده از پتانسل نخبگان غیرمقیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد شافعی اظهار کرد: با استفاده از این ظرفیت می توان عقب ماندگی‌های بخش گردشگری را جبران کنیم.

وی با اشاره به مزار شیخ احمد جام، آرامگاه شاه قاسم انوار، رباط جام و روستاهای تاریخی تربت‌جام ادامه داد: این شهرستان توانمندی‌‍‌های فراوانی در زمینه گردشگری دارد، اما متاسفانه در این زمینه ضعیف عمل شده است.

شافعی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری تربت جام بیان کرد: این شهرستان می‌تواند یکی از کانون‌های مهم صنعت گردشگری در استان و حتی کشور باشد، اما متاسفانه زیرساخت‌های گردشگری تربت جام هنوز با ضعف روبرو است.

معاون فرماندار تربت‌جام تصریح کرد: 10 کمیته در ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان تربت‌جام جهت ساماندهی و آسایش مسافران نوروزی تشکیل شده است و امیدواریم دستگاه‌ها و ادارات متولی، رفاه همشهریان و مسافرین را به نحو شایسته در نوروز فراهم کنند.

وی عنوان کرد: نظارت بر قیمت‌ها و بهداشت اماکن صنفی از اولویت‌های ما در ایام نوروز است.

معاون فرماندار تربت‌جام اظهار کرد: اکیپ‌های امنیتی، انتظامی، راهور و بهداشت و درمان برای ایام نوروز مشخص شده‌اند و تمهیدات لازم برای مواجهه با بحران‌ها و اسکان مسافران در شرایط اضطرار پیش‌‎بینی شده است.

شافعی بیان کرد: در نوروز 95 شهرداری تربت‌جام با اقدامات ارزنده توانست ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌ها در زیباسازی شهر به نحو شایسته عمل کند و امیدواریم برای نوروز سال آینده نیز با تزئین شهر چهره زیباتری از تربت جام را شاهد باشیم.
انتهای پیام// م ط




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایام نوروز فرصت استفاده از پتانسل نخبگان غیرمقیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..