تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معافیت یکساله از پرداخت بهای پسماند

معافیت یکساله از پرداخت بهای پسماندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: مالکان واحدهای صنفی که در اجرای طرح ساماندهی تابلوهای معرف کاربری و شناسایی صنوف مشارکت به موقع داشته باشند به مدت یکسال از پرداخت بهای پسماند معاف خواهند شد.

احمد محبی افزود : با توجه به طرح تفصیلی تبلیغات شهری و به منظور ساماندهی تابلوهای معرف کاربری و شناسایی صنوف، 13 محور توسط مناطق مختلف شهرداری مشهد معرفی شده که به منظور اطلاع رسانی بهتر در این زمینه تاکنون سه جلسه هماهنگی و یک جلسه آموزشی با اتاق اصناف برگزار شده است.

محبی در ادامه افزود: با هدف مشارکت بیشتر در اجرای این طرح از 105 اتحادیه در مشهد دعوت به عمل آمده‌ که تاکنون با مشارکت 39 درصدی مؤدیان، تابلوهای معرف کاربری و شناسایی صنوف غیرمجاز 10 محور  اصلاح و جمع آوری شده‌است.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد عنوان کرد: به منظور مشارکت شهروندان در اجرای طرح اصلاح تابلوهای معرف کاربری و شناسایی صنوف و تابلوهای عمود بر ساختمان و با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر مبنی بر تشویق واحد‌های صنفی، تمام واحدهای صنفی که مطابق ضوابط در طرح ساماندهی برابر زمانبندی مورد تایید مشارکت کنند به مدت یک سال از پرداخت بهای پسماند معاف خواهند شد.

محبی در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع در محورهای شناسایی شده ، تاکنون هزار و 500 تابلو با مساحت  19هزار متر مربع جمع آوری شده است.
انتهای پیام// ف ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معافیت یکساله از پرداخت بهای پسماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..