تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیریت اسلامی در زندانهای استان قزوین دیده می شود

ساعت: 16:45 منتشر شده در مورخ: 1395/12/03 شناسه خبر: 1045435

امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: سبک مدیریت اسلامی در زندان های استان با رفتارهای منطقی و کلاس های دینی و آموزشی مشهود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بوئین امروز ، حجت الاسلام زرینه به همراه حجت الاسلام رضوانی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا از زندان این  شهرستان بازدید کردند.

حجت الاسلام زرینه در این بازدید گفت: باید فضای مناسبی برای آموزش مددجویانی که به علت تخلف در زندانهای کشور هستند فراهم شود تا این مدت توام با علم آموزی و پندآموزی باشد و پس از پایان دوران محکومیت شاهد تغییر در رفتار زندانیان باشیم.

امام جمعه شهرستان بوئین زهرا تصریح کرد: خوشبختانه برنامه ریزی برای زندانیان استان بسیار متنوع و شاد است و می توان گفت سبک مدیریت اسلامی در نظام زندانبانی کشور پیاده شده است.

حجت الاسلام زرینه در جریان این بازدید خواستار توجه ویژه مسؤلین زندان به امر نماز و قرآن شد و گفت: نماز و قرآن کلید بازگشت وعاقبت بخیری خطاکاران است و دوران تحمل حبس بهترین فرصت برای جبران گذشته نافرجام است که باید برای آن برنامه ریزی کرد.

وی بیان کرد: باید در زندانهای استان بستر مناسب و فضای تعقل و تفکر فراهم شود تا مدددجویان فرصت بازگشت به خویشتن و جبران گذشته را داشته باشند.

رئیس زندان بوئین زهرا نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای تربیتی زندان  اظهار داشت: فعالیتهای آموزشی و تربیتی در زندان بویین زهرا تحت برنامه های درمان محور بصورت روزانه در بین زندانیان اجرا می شود.

وی گفت: تمامی زندانیان پس از اقامه نماز صبح و ورزش صبحگاهی در برنامه های فرهنگی وتربیتی، آموزشی، اشتغال و حرفه آموزی شرکت می کنند و به لطف خدای متعال و با تلاش همکاران و مربیان حوزه های مختلف زندانیان در فضایی تربیتی در حال گذراندن دوران کیفری خود هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیریت اسلامی در زندانهای استان قزوین دیده می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..