تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقیف 68 اصله چوب و الوار قاچاق در شهرستان نیر

ساعت: 16:42 منتشر شده در مورخ: 1395/12/03 شناسه خبر: 1045240

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نیر از توقیف 68 اصله چوب و الوار قاچاق جنگلی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، عادل اسماعیل نژاد گفت: به همت یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیر و نیروی انتظامیاز یک دستگاه خودروی نیسان 68 اصله الوار جنگلی از نوع راش و توسکا کشف و ضبط شد.

وی  اظهار کرد: قاچاق خاک پیت، چوب آلات و زغال ممنوع بوده و ماموران یگان این اداره به صورت شبانه روزی در مسیرهای قاچاق حضور داشته و با قاچاقچیان برخورد جدی خواهند کرد.

وی از دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی توسط افراد سودجو و قاچاق خاک پیت و الوار جنگلی و زغال مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقیف 68 اصله چوب و الوار قاچاق در شهرستان نیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..