تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بیش از 74 کیلو گرم مواد مخدر در همدان

ساعت: 16:35 منتشر شده در مورخ: 1395/12/03 شناسه خبر: 1045326

فرمانده انتظامی استان از کشف 74 کیلو 610 گرم انواع مواد مخدر در چهار عملیات ضربتی از قاچاقچیان مواد مخدر و دستگیری 6 نفر قاچاقچی و انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در همدان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع؛ محمد مهدیان نسب در تشریح این خبر گفت: در پی انجام کارهای اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس همدان بر روی فعالان قاچاق حرفه ای مواد مخدر ، مشخص شد که قصد دارند چهار محموله سنگین مواد مخدر را از استان های جنوبی و مرکزی کشور بارگیری و پس از انتقال به استان همدان نسبت به توزیع آن بین خرده فروشان مواد مخدر اقدام کنند.

وی افزود: از این رو با اقدام به موقع و هوشمندانه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و با همکاری عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر ، در یک عملیات غافلگیرانه ، محموله 44 کیلوگرمی تریاک که در داخل خودرو سواری به صورت بسیار ماهرانه جاسازی شده بود کشف و ضبط شد، که در این رابطه یک متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد:در دومین عملیات دیگر ، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و با همکاری عملیاتی مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند ، در یک عملیات ضربتی ، محموله 30 کیلوگرمی تریاک را که در داخل خودرو سواری به صورت بسیار ماهرانه جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند، که در این رابطه یک متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف گردید

سردار مهدیان نسب ادامه داد: در عملیات سوم که در شهرستان تویسرکان با همکاری عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدرتویسرکان انجام شد موفق به انهدام باند قاچاق مواد مخدر و روان گردان شدند که در این رابطه 180 گرم هروئین و 10 گرم شیشه کشف و سه قاچاقچی در بازرسی منزل و خودرو دستگیر و یک خودرو نیز توقیف شد .

وی گفت:در عملیات چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان با انجام کارهای اطلاعاتی و عملیاتی موفق به کشف مقدار 420 گرم ماده توهم زا و مخدر گل در بازرسی منزل شدند که متهم دستگیر و تحویل مراجع قانونی شد .

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان بیان داشت:توان اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر موجب شده تا با بکارگیری ظرفیت های برون استانی و درون استانی به عنوان یک راهبرد هدفمند ضربات سنگینی به قاچاقچیان مواد مخدر وارد شود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بیش از 74 کیلو گرم مواد مخدر در همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..