تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر منتشرشده از نوکیا ۸ به قیمت ۴۶۵ دلار در سایت چینی

تصویر منتشرشده از نوکیا ۸ به قیمت ۴۶۵ دلار در سایت چینی

فناوری اطلاعات > سخت افزار - همان‌طور که می‌دانید نوکیا 6 به‌طور اختصاصی در چین تولید و توزیع شد اما HMD دارنده لایسنس برند نوکیا از پرچم‌دار 2017 خود چیزی نگفته بود.

به گزارش خبرآنلاین، اما سایت چینی ضمن انتشار عکسی از یک گوشی موسوم به نوکیا 8 ادعا کرد قرار است این گوشی به‌عنوان پرچم‌دار 2017 به قیمت 465 دلار راهی بازار شود.

تصویر منتشرشده در سایت خرده‌فروشی آنلاین چینی، از روی مدل مفهومی نوکیا 8 یا P1 لورفته در فضای مجازی تهیه‌شده است اما جزییات آن و زمان عرضه معلوم نشده است.

شایعه شده است که نوکیا 8 مجهز به اسنپ دراگون 821 یا 835 بوده و نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن QHD و 64 یا 128 گیگ حافظه داخلی دارد.

به‌هرحال تا روز 26 فوریه و زمان برگزاری کنفرانس سالانه موبایل در بارسلونا / MWC باید منتظر اعلام رسمی این موضوع در کنار رونمایی از گوشی‌های جدید نوکیا ازجمله 3310 جدید باشیم.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر منتشرشده از نوکیا ۸ به قیمت ۴۶۵ دلار در سایت چینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..