تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سارق اینترنتی در خمینی شهر دستگیر شد

استان‌ها > اصفهان - فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری فردی که در فضای مجازی مبلغ 10 میلیون ریال از حساب یکی از شهروندان برداشت کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، سرهنگ علي جعفري نژاد گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه مبلغ 10 ميليون ريال از حساب او برداشت شده است بررسي موضوع در دستوركار ماموران پليس فتاي شهرستان خميني شهر قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام يكسري كارهاي تخصصي در فضاي مجازي موفق شدند متهم را شناسايي و دستگير كنند.

اين مقام انتظامي بيان داشت: متهم هنگامي كه با مستندات پليس روبرو شد به بزه انتسابي اعتراف و انگيزه خود را كسب مال عنوان كرد.

سرهنگ جعفري نژاد در پايان با اشاره به تحويل متهم به مراجع قضائي به مردم توصيه كرد:از در اختيار قرار دادن كارت اعتباري خود به افراد غير جداً پرهيز كنيد، رمز هايي را انتخاب كنيد كه غيرقابل حدس بوده و همچنين به هيچ عنوان بر روي  کارت بانکی خود رمز را يادداشت نكنيد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سارق اینترنتی در خمینی شهر دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..