تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تور حرفه ای تنیس روی میز قطر؛ نوشاد عالمیان با پیروزی آغاز کرد

به گزارش ایرنا از فدراسیون تنیس روی میز؛ در این رقابت ها که امروز (سه شنبه) آغاز شد، ابتدا نوشاد عالمیان مقابل چیاهانگ با رنکینگ 179 قرار گرفت و در پایان یک دیدار تماشایی این حریف را با نتیجه چهار بر دو شکست داد. او در دور بعدی با دودا بنتیک از کشور آلمان دیدار خواهد کرد.
همچنین افشین نوروزی مقابل توماس کونجی نماینده جمهوری چک با رنکینگ 64 قرار گرفت، نوروزی در حالی که با نتیجه سه بر دو از حریف خود پیش بود، به یک باره اسیر تکنیک و تاکتیک حریف شد و نتیجه دو گیم بعدی را به حریف واگذار کرد و باخت.
'برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.'
ورزشی.**9144**1379
تنظیم کننده: سعید قهرمانی، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تور حرفه ای تنیس روی میز قطر؛ نوشاد عالمیان با پیروزی آغاز کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..