تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتش سوریه شهرک رسم الحرمل الامام در شرق حلب را آزاد کرد

به گزارش ایرنا، منابع میدانی روز سه شنبه اعلام کردند که ارتش و نیروهای مسلح سوریه شهرک رسم الحرمل الامام را پس از درگیری شدید با گروه تروریستی داعش آزاد کردند.
دراین درگیری شماری از تروریست های داعشی کشته و زخمی شدند.
ارتش سوریه پیش از این در همین محور بیش از 44 روستا و شهرک را از گروه تروریستی داعش بازپس گرفته بود.
فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه روز دوشنبه از شهروندان خواست به 44 شهرک و روستای پاکسازی شده خود در شرق استان حلب بازگردند.
فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه ای افزود:یگان های ارتش مستقر در منطقه با همکاری دیگر نهادها، تسهیلات و خدمات لازم را برای بازگشت شهروندان به مناطق سکونت خود ارائه می کنند.
فرماندهی کل ارتش سوریه اعلام کرد که روستاها و شهرک های تیاره، شحشور، وصفه، عفرین الباب، شامر، المقبله، الرحمانیه، فاح، اعبد، جب غبشه، جب الکلب، السین، برلهین، وریده، صوران، مران، طنبر، سرجه کبیره، سرجه صغیره، المدیونه، الشیخ دن، مشرفه، تل مکسور، قطر، تل حطابات، عفش، الودیعه، طیبه الاسم، عین الجماجمه، شربع، عنجاره، عین الجحش، عران، العبودیه، العجوزیه، سریب، نصرالله، طنوزه، الدویکیه، الزعلانه، رسم العلم، الزرزور و الجدیده در ریف شرقی حلب پاکسازی شده و امنیت و استقرار به آن ها بازگشته است.
سوریه بیش از 5 سال است به دلیل حضور گروههای مسلح و تروریستی نظیر داعش و جبهه النصره که از سوی غرب و برخی کشورهای منطقه حمایت می شوند با بحران روبه رو است.
خاورم**6116**1010
انتشار دهنده:حسن معظمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتش سوریه شهرک رسم الحرمل الامام در شرق حلب را آزاد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..