تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از ترکیب ذوب آهن برابر العین

کد خبر: ۴۸۴۶۶۸

۴۰۴  بازدید

مجتبی حسینی سرمربی تیم ذوب آهن فهرست نفرات خود برای دیدار برابر العین را اعلام کرد.

ورزش سه:  مجتبی حسینی سرمربی تیم ذوب آهن فهرست نفرات خود برای دیدار برابر العین را اعلام کرد.
   
تیم فوتبال ذوب آهن در اولین دیدار رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:45 دقیقه در ورزشگاه "هزاع بن زاید" برابر العین امارات قرار خواهد گرفت.

همانطور که پیش بینی می شد مجتبی حسینی از رشید مظاهری در چارچوب دروازه بهره برده است.

محمد نژاد مهدی و وحید محمدزاده دو دفاع میانی این تیم هستند و مدافعین راست و چپ به ترتیب علی حمام و مهران درخشان مهر خواهند بود.

 مانند بازی های گذشته مهدی مهدی پور و دانیال اسماعیلی فر دو هافبک دفاعی این تیم هستند که به همراه احسان پهلوان، محمدرضا حسینی و مهدی رجب زاده خط هافبک این تیم را تشکیل خواهند داد.

نکته جالب ترکیب تیم ذوب آهن اینکه جری بنگستون از ابتدا به میدان وارد می شود و مرتضی تبریزی برخلاف دیدارهای اخیر این تیم روی نیمکت خواهد نشست تا در نیمه دوم به کمک تیمش بیاید.

بر این اساس بازیکنان ذوب آهن در مقابل العین به شرح زیر خواهند بود:

رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، علی حمام، مهران درخشان مهر، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، محمدرضا حسینی،  مهدی رجب‌زاده، جری بنگستون.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از ترکیب ذوب آهن برابر العین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..