تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدست واقعیت مجازی گیر وی آر بعدی سامسونگ با کنترلر اختصاصی همراه می‌شود

شنیده‌ها حکایت از این دارند که سامسونگ در کنار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، هدست واقعیت مجازی گیر وی آر را همراه کنترلر اختصاصی راهی بازار می‌کند.

سال گذشته رندری منتسب به گیر وی آر سامسونگ منتشر شد که حکایت از عرضه‌ی این هدست واقعیت مجازی به همراه کنترلری مخصوص داشت. حال اخبار جدید با تصدیق این موضوع نشان از این دارند که سامسونگ نسل جدید گیر وی آر خود را همراه با گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس رونمایی خواهد کرد که از وجود کنترلری مخصوص بهره می‌برد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، هدست واقعیت مجازی تا حدودی شبیه به نسل پیشین گیر وی آر است که البته با شماری از تغییرات کوچک در طراحی ظاهری و برخی تغییرات در عملکرد همراه خواهد شد.

بر اساس توییت Roland Quandt، گیر وی آر جدید با شماره‌ی مدل SM-R324 راهی بازار خواهد شد و از کاوری در قسمت جلویی بهره می‌برد که مخصوص قرار گرفتن نسل جدید پرچم‌داران سامسونگ یا همان گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس است. همچنین در این توییت به این موضوع اشاره می‌شود که احتمالا گیر وی آر جدید با یک کنترلر همراه خواهد شد که می‌توان آن را با یک دست کنترل کرد.

گمانه‌ها حکایت از این دارند که این کنترلر، شبیه به نمونه‌ای است که گوگل با هدست واقعیت مجازی DayDream خود همراه کرده است که با استفاده از آن می‌توان به انجام بازی و پخش مالتی مدیا پرداخت و اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی را به‌راحتی انجام داد.

در حال حاضر کاربرانی که گیر وی آر سامسونگ را در اختیار دارند، می‌توانند با خرید یک کنترلر بلوتوث، بازی‌های بسیار پیچیده را اجرا کنند، حال آنکه با عرضه‌ی یک کنترلر جدید، خریداران می‌توانند به‌راحتی از تمام قابلیت‌های هدست واقعیت مجازی استفاده کنند.

کنترلر هدست واقعیت مجازی گیر وی آر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدست واقعیت مجازی گیر وی آر بعدی سامسونگ با کنترلر اختصاصی همراه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..