تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوپو تکنولوژی جدیدی برای دوربین گوشی‌ های هوشمند پیش از MWC معرفی کرد

اوپو در آستانه‌ی برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلونا، تیزری منتشر کرده که بر اساس آن، در حال کار روی پروژه‌ای به نام 5x Project برای گوشی‌های هوشمند نسل بعدی است.

در فاصله‌ی چند روز باقی‌مانده به آغاز برگزاری بزرگ‌ترین رویداد موبایلی جهان در شهر بارسلونا (MWC 2017)، اوپو تیزری تصویری منتشر کرده است که نشان از تکنولوژی جدید این کمپانی برای کار روی دوربین مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند دارد. البته این تنها اوپو نیست که در آستانه‌ی رویداد بزرگ دنیای فناوری به انتشار تیزر مشغول است و  ال‌جی نیز به‌صورت قطره‌چکانی در حال انتشار اطلاعاتی در رابطه با جی ۶، پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ این کمپانی است.

اوپو را باید به‌عنوان ستاره‌ی درخشانی در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند خواند که رفته‌رفته فروش موفقی را تجربه می‌کند. این کمپانی نوپای چینی سال ۲۰۱۶ افزایش فروش ۱۲۲ درصدی تجربه کرده و بسیاری از بازیگران کهنه‌کار بازار گوشی‌های هوشمند را پشت سر گذاشته است.

اوپو در طول سال گذشته با تمرکز بر ویژگی‌های دوربین گوشی‌های هوشمند و عرضه‌ی محصولاتی که نقطه‌ی قوت آن‌ها، ثبت تصاویر مخصوصا با استفاده از دوربین سلفی است، موفق شد مشتریان خوبی برای خود جمع کند. از جمله‌ی محصولات این کمپانی می‌توان به گوشی هوشمندی اشاره کرد که از وجود یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

اوپو قدم بعدی را برای خود، پروژه‌ای با نام 5x Project عنوان کرده است که بر اساس شعار مطرح‌شده، این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا تصاویر با جزئیات بالا ثبت کنند. البته اوپو جزئیات بیشتری در رابطه با این فناوری ارائه نکرده است. به نظر می‌رسد تکنولوژی مورد نظر در رابطه با پردازش تصاویر با رزولوشن بالا است که از این‌رو تلاش اوپو را باید فراتر از قرار دادن یک دوربین سلفی با کیفیت بالا در گوشی هوشمند خواند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوپو تکنولوژی جدیدی برای دوربین گوشی‌ های هوشمند پیش از MWC معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..