تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی ماه آینده اپل از آیفون SE جدید در کنار آی پدهای جدید

رونمایی ماه آینده اپل از آیفون SE جدید در کنار آی پدهای جدید

به گزارش خبرآنلاین، سایت ژاپنی Macotakara اعلام کرد سری جدید آی پد پرو، در کنار نسخه 128 گیگی آیفون SE و رنگ جدید قرمز و احیاناً سفید برای آیفون 7 و 7 پلاس در رخداد ماه مارس رونمایی خواهد شد.

همچنین آی پد پرو 7.9 اینچی، 9.7 اینچی و 10.5 اینچی در کنار سایز 12.9 اینچی رونمایی می‌شوند.

به نوشته سایت ژاپنی اپل درواقع آی پد مینی 4 را با مدل 7.9 اینچی جایگزین کرده و دو مدل 9.7 و 12.9 اینچی نیز رفرش خواهند شد و مدل 10.5 اینچی کاملاً جدید است.

اما Barclays و KGI پیش‌بینی متفاوتی کرده و در مورد 10.5 اینچی به بیراهه رفته‌اند. دیجی تایمز البته گزارش داده است که مدل 10.5 اینچی مشابه سایز آی پد مینی است که نمایشگر بدون لبه دارد.

Macotakara از سوی دیگر خبر داده است که مدل 7.9 اینچی اتصالات Smart Connector، دوربین 12 مگاپیکسلی آی سایت، فلش True Tone  دارد. مدل 10.5 و 12.9 اینچی تراشه A10X را در خود جای‌داده و مدل کوچک‌تر آی پد نیز تراشه A9X دارد.

عرضه آیفون در رنگ قرمز و یا سفید در کنار آیفون SE با حجم 128 گیگ حافظه نکات دیگری است که سایت ژاپنی Macotakara یادآور شده است.

 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی ماه آینده اپل از آیفون SE جدید در کنار آی پدهای جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..