تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شماره جدید نشریه مدیریت رسانه منتشر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در سرمقاله این شماره از ماهنامه، دکتر فرشاد مهدی‌پور مبحث مدیریت مطبوعات را مورد بررسی قرار داده است.

در ادامه مطالبی با عناوین «تاثیر رشد شبکه‌های اجتماعی بر فرایند هویت‌یابی مخاطبان مجازی»، «جریان سازی در فضای مجازی با تاکید بر رسانه‌های اجتماعی»، «همگرایی فضای مجازی و دنیای واقعی با فناوری اینترنت اشیا» و «بازی‌های دیجیتال، واقعیت افزوده و سواد سایبری» به بحث داغ شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و تاثیر آن‌ها بر دنیای رسانه می‌پردازند.

البته به روال پیشین در انتهای این شماره مجله نیز مقاله‌ای انگلیسی با عنوان «آینده شبکه‌های اجتماعی آنلاین» منتشر شده است. نویسنده این مقاله یانیس پنی از دانشگاه هادرزفیلد انگلستان است.

معرفی کتاب «خبر امیدآفرین» و ترجمه مقاله‌ای درباره پوشش انتخابات خارجی در ایالات متحده آمریکا بخش‌های دیگری از بیست‌وششمین شماره مجله مدیریت رسانه است.

مهدی قمصریان صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول ماهنامه «مدیریت رسانه» به سردبیری قاسم صفایی‌نژاد است. این مجله با قیمت ۵۰۰۰ تومان در ۱۰۰ صفحه منتشر می‌شود.

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شماره جدید نشریه مدیریت رسانه منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..