به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در سرمقاله این شماره از ماهنامه، دکتر فرشاد مهدیپور مبحث مدیریت مطبوعات را مورد بررسی قرار داده است.
در ادامه مطالبی با عناوین «تاثیر رشد شبکههای اجتماعی بر فرایند هویتیابی مخاطبان مجازی»، «جریان سازی در فضای مجازی با تاکید بر رسانههای اجتماعی»، «همگرایی فضای مجازی و دنیای واقعی با فناوری اینترنت اشیا» و «بازیهای دیجیتال، واقعیت افزوده و سواد سایبری» به بحث داغ شبکههای اجتماعی و فضای مجازی و تاثیر آنها بر دنیای رسانه میپردازند.
البته به روال پیشین در انتهای این شماره مجله نیز مقالهای انگلیسی با عنوان «آینده شبکههای اجتماعی آنلاین» منتشر شده است. نویسنده این مقاله یانیس پنی از دانشگاه هادرزفیلد انگلستان است.
معرفی کتاب «خبر امیدآفرین» و ترجمه مقالهای درباره پوشش انتخابات خارجی در ایالات متحده آمریکا بخشهای دیگری از بیستوششمین شماره مجله مدیریت رسانه است.
مهدی قمصریان صاحبامتیاز و مدیرمسئول ماهنامه «مدیریت رسانه» به سردبیری قاسم صفایینژاد است. این مجله با قیمت ۵۰۰۰ تومان در ۱۰۰ صفحه منتشر میشود.
57241