تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشمکش بین مسئول استقلالی باشگاه پرسپولیس و هواداران

روز نو :

بعد از آن که محمدعلی ترکاشوند، یکی از معاونین پرسپولیس با انتشار عکسی در فضای مجازی از فرزندش او را استقلالی دانست، بحث های زیادی بر سر استقلالی بودن خود وی نیز مطرح شد و حتی ادله ای رو شد که استقلالی بودن این فرد را در سال های گذشته به نوعی اثباتی می کرد.

 

در حالی که این بحث می رفت به فراموشی سپرده شود، حضور همان فرزند استقلالی مدیر پرسپولیسی در محل تمرین سرخ پوشان سرفصل تازه ای در این پرونده آغاز کرد و موج حملات تازه ای نسبت به معاون باشگاه پرسپولیس ایجاد شد و حملات بیشتری به وی صورت گرفت.

 

این روزها چه در فضای مجازی و چه در فضای غیر مجازی بسیاری از هواداران پرسپولیس علیه وی موضع گرفته اند و او را استقلالی می دانند.

 

البته از این اتفاقات همواره در دو تیم دیده می شود. همین چندی پیش بود که هواداران استقلال نیز پندار توفیقی دبیر هیات مدیره باشگاه را به پرسپولیسی بودن متهم کرده و خواهان جدایی او از این تیم بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشمکش بین مسئول استقلالی باشگاه پرسپولیس و هواداران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..