تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«توتک و تراب» در مرکز صبا ساخته می شود

مجموعه انیمیشن «توتک و تراب» به تهیه کنندگی و کارگردانی شیوا حسین پور در ۷ قسمت ۱۰ دقیقه ای با تکنیک استاپ موشن به سفارش مرکز صبا در حال ساخت است.

به گزارش بولتن نیوز، مجموعه انیمیشن «توتک و تراب» به کارگردانی شیوا حسن پور پنج شخصیت اصلی شامل پدر، مادر، مادربزرگ، توتک و تراب دارد. 

داستان این مجموعه به قلم حسین معماری برای گروه سنی کودک به رشته تحریر درآمده که ماجراهای خواهر و برادری به نام های توتک و تراب را به تصویر می کشد که هر بار با خوردن یک شکلات وارد دنیای آرزوهای خود می شوند.

 در دنیای آرزوها با مشکلاتی مواجه شده و دچار بحران می شوند. در این بحران به نکات مثبت  زندگی و داشته های خود در دنیای واقعی پی می برند و با رسیدن به نکات مثبت و ذکر جمله مثبتی به دنیای واقعی خود باز می گردند.

تا به حال دو قسمت از این مجموعه تولید شده و به تهیه کنندگی و کارگردانی شیوا حسین پور در ۷ قسمت ۱۰ دقیقه ای با تکنیک استاپ موشن به سفارش مرکز صبا در حال ساخت است.

از عوامل این برنامه می توان به طراح کاراکتر توحید توانا، سازنده عروسک امید منصوری، شعله حسین پور و مهرزاد حسین پور، مدیر دوبلاژ علیرضا توکلی، آکسسوار شهره دهکردی و مژگان عسگری و... اشاره کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««توتک و تراب» در مرکز صبا ساخته می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..