تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مستند «راه سالم» برای ایام فاطمیه روی آنتن می‌رود

گروه هنر: «راه سالم» عنوان مستند درباره مدافعان حرم است که قرار است در ایام فاطمیه روی آنتن شبکه سه رود.

عباس لاجوردی کارگردان مستند «راه سالم» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره این فیلم مستند این‌گونه اطلاع‌رسانی کرد: «راه سالم» عنوان یک فیلم مستند است که در آن به موضوع مدافعان حرم پرداخته می‌شود. این کار تماماً در سوریه جلوی دوربین رفته و قرار است در ایام فاطمیه روی آنتن شبکه سه سیما رود.

وی افزود: تولید این مستند نزدیک به یکسال زمان برده است. این کار در 30 دقیقه تهیه شده و محور و موضوع آن دفاع از تفکر شیعی است. در این مستند علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کنندگی کار را هم بر عهده دارم، این کار محصول گروه معارف سیماست.

لاجوردی هدف از ساخت این مستند را چنین توضیح داد: این کار را برای خوشایند جشنواره‌ها نمی‌سازم، چون می‌دانم این دست موضوعات معمولاً در این رویداد غریب واقع می‌شوند، برای همین من جایزه خود را برای تولید این قبیل آثار از صاحب کار خواهم گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مستند «راه سالم» برای ایام فاطمیه روی آنتن می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..