تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پذیرش نوزاد رها شده در شیرخوارگاه تبریز

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: نوزاد رها شده در مسجد بین راهی مسیر بیلوردی در شیرخوارگاه کودکان تبریز پذیرش شد.

محسن ارشدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی افزود: صبح روز گذشته ،عوامل پلیس یک نوزاد پسر 2 ماهه را در مسجد بین راهی بیلوردی پیدا کرده بودند که با همکاری عوامل اورژانس 115 به بهزیستی شهرستان اهر مراجعه کرده بودند اما چون در این شهرستان امکان پذیرش شیرخوار نبود با دریافت حکم قضایی ، نوزاد در شیرخوارگاه تبریز پذیرش شده است.
وی با اشاره به اینکه آثار عمل جراحی در ناحیه شکم نوزاد وجود دارد گفت:
احتمال می رود والدین نوزاد به خاطر بیماری زمینه ای نوزاد، وی را در مسجد بین راهی رها کرده اند.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی اضافه کرد: هم اکنون 50 کودک زیر شش سال در شیرخوارگاه " احسان" واقع در خیابان منظریه تبریز نگهداری می شوند و همه خدمات پزشکی، درمانی و غذایی این کودکان توسط بهزیستی و کمک مالی خیران تامین می شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پذیرش نوزاد رها شده در شیرخوارگاه تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..