تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای تکراری پارلمان عربی علیه ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پارلمان عربی با طرح ادعایی بی اساس و تکراری گفت: ایران امنیت ملی کشورهای عربی را تهدید می‌کند.
 
به گزارش انتخاب، مشعل السلمی، رئیس پارلمان عربی در یک کنفرانس بین المللی  که به مدت دو روز در دوحه قطر برگزار شد، با در راستای پروژه ایران هراسی مدعی شد که ایران امنیت ملی کشورهای عربی را تهدید می‌کند و جزایر سه گانه را اشغال کرده و با دخالت در امور داخلی کشورهای عربی درگیری‌های فرقه‌ای ایجاد می‌کند.
 
او همچنین ادعا کرد که ایران با تشکیل نیروهای شبه نظامی مسلح و صدور بیانیه‌های خصمانه علیه کشورهای عربی، امنیت منطقه را تهدید می‌کند.
 
این ادعاها در حالی مطرح می‌شوند که سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفته است ایران کشوری است که با عزم جدی و اراده بالا در تلاش است به ایجاد صلح و ثبات در مجموعه منطقه کمک کند، نقش ایران در منطقه سازنده است و اینکه ایران را متهم به دخالت در امور کشورهای دیگر کنند فرافکنی است، برخی‌ها فکر می کنند که با مطرح کردن نام دیگر کشورها می‌توانند از زیر بار مسئولیت و مشکلاتی که با آنها روبرو هستند کنار بروند و در رابطه با جزایر سه گانه، مقامات کشورمان بارها حاکمیت ایران بر جزایر تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی را مورد تاکید قرار داده‌اند و گفته‌اند که مقامات عربی ادعاهای بی‌پایه و غیر قابل توجیهی علیه یکپارچگی و تمامیت ارضی مطرح می‌کنند و این قبیل ادعاها در تعارض با اصول حقوق بین الملل، منشور سازمان ملل و روابط خوب همسایگی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای تکراری پارلمان عربی علیه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..