تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر دومین جانباخته سیل تایباد مشهد کشف شد

معاون امداد و نجات عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در پنجمین روز جستجو پیکر دومین جانباخته سیل اخیر در شهرستان تایباد توسط نیروهای هلال احمر پیدا شد.

حسن گودرزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیکر این جانباخته ساعت 14 امروز در 26 کیلومتری محل حادثه در حوالی روستای قمی پیدا شد.

وی ادامه داد: از صبح امروز پنجمین روز جستجو برای پیکر این جانباخته با حضور 55 نیروی امداد و نجات هلال احمر در قالب 11 گروه امدادی همراه گروه سگهای زنده یاب برای کشف جسد جانباخته سیل اخیر در شهرستان تایباد آغاز شده بود.

معاون جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: علاوه بر نیروهای هلال احمر حضور و همکاری مردم و سپاه در منطقه نیز کمک حال شایسته ای برای نیروهای هلال احمر است. 

در پی بارندگی و جاری شدن سیل جمعه گذشته در شهرستان تایباد یک خودرو با دو سرنشین در جاده خواف - تایباد گرفتار سیل شد که جسد یکی از سرنشینان آن روز شنبه توسط نیروهای امدادی پیدا شد اما جسد دوم به رغم تلاش نیروهای امدادی هنوز پیدا نشده بود. که امروز یافت شد. 

مرکز شهرستان 110 هزار نفری تایباد در فاصله 228 کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر دومین جانباخته سیل تایباد مشهد کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..