تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزاران بحرینی پیکر جوان شهید را تشییع کردند

هزاران بحرینی امروز در مراسم تشییع پیکر «عبدالله العجوز» جوان ۲۱ ساله‌ای که به ضرب گلوله نیروهای دولتی به شهادت رسید، شرکت کردند.

 

به گزارش فارس، دولت بحرین امروز سه‌شنبه پیکر عبدالله العجوز را که دیروز توسط نیروهای دولتی در النویدرات واقع در جنوب منامه به شهادت رسید، تحویل دادند.

پایگاه مرآة البحرین گزارش داد که با وجود محاصره منطقه النویدرات توسط نیروهای امنیتی بحرین، هزاران نفر در مراسم تشییع پیکر عبدالله العجوز شرکت کردند.

این جوان 21 ساله روز دوشنبه(دیروز) در حین بازداشت توسط نیروهای دولتی هدف اصابت گلوله از ناحیه سر و سینه قرار گرفت و به شهادت رسید.

وزارت کشور بحرین مدعى شد عبدالله العجوز ساعت 2:30 بامداد روز گذشته در حین بازداشت اقدام به فرار نموده که در نتیجه (از ارتفاع) سقوط نموده و جراحات وارده باعث وفات وی شده است.

خانواده این جوان با تاکید بر مورد اصابت گلوله قرار گرفتن فرزندشان  از امضای گواهی فوت کذب سرباز زدند.

گفته می‌شود این جوان از مجموعه زندانیان سیاسی بوده است که ماه ژوئن 2016 موفق به فرار از بازداشتگاه «حوض الجاف» شده بودند. وی در سال 2013 بازداشت شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزاران بحرینی پیکر جوان شهید را تشییع کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..