تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ال جی موبایل میانرده X400 را معرفی کرد؛ نمایشگر 5.3 اینچ 720p و قیمت 280 دلاری

ال جی هم اکنون در کره جنوبی از موبایل اقتصادی جدیدی با عنوان LG X400 رونمایی کرد. تلفن همراه مورد اشاره بسیار شبیه به K10 بوده و از مشخصات سخت افزاری میانرده ای بهره مند است.

موبایل جدید LG X400 به یک صفحه نمایش 5.3 اینچی با رزلوشن 1280 در 720 پیکسل مجهز است که یک گلس شیشه ای 2.5D روی آن را می پوشاند. قلب تپنده تلفن همراه میانرده ال جی نیز یک چیپست مدیاتک MT6750 با پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی است که با فرکانس 1.5 گیگاهرتز کار می کند.

از دیگر مشخصات سخت افزاری X400 می توان به حافظه رم 2 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی میکرو SD اشاره کرد.

در بخش تصویربردای نیز ال جی تلفن همراه جدید خود را به یک دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی (با لنز واید 120 درجه) مجهز کرده است.

گفتنی است LG یک سنسور اثر انگشت را در پشت اسمارت فون خود تعبیه کرده و همچنین از قابلیت های دیگر آن می توان به «HD DMB» اشاره کرد که برای مشاهده کانال های تلویزیونی روی گجت مذکور مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر آن انرژی مورد نیاز  X400 از یک باتری 2800 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود.

در بخش نرم افزاری نیز بهره مندی از اندروید نوقا 7.0 یکی از ویژگی های قابل اشاره در LG X400 است. تلفن همراه میانرده جدید ال جی با قیمت 280 دلار روانه بازار کره جنوبی خواهد شد و هنوز از احتمال عرضه آن در بازار دیگر نقاط جهان اطلاعاتی در دسترس نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ال جی موبایل میانرده X400 را معرفی کرد؛ نمایشگر 5.3 اینچ 720p و قیمت 280 دلاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..