تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشدید اقدامات تروریست‌ها در حومه «حماه» / التهاب در غرب «حلب» و آمادگی ارتش برای عملیات بزرگ در جنوب + نقشه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم در دمشق، درگیری‌ها میان ارتش سوریه با جبهه تروریستی النصره و گروه‌های همپیمان آن در محور غربی «ضاحیه الاسد» در جنوب غربی حلب جریان دارد و ارتش مواضع تروریست‌ها در «غابه الاسد» را با توپخانه هدف قرار می‌دهد.

نیروهای ارتش سوریه و همپیمانانش روز گذشته از محور غربی ضاحیه  الاسد در جنوب غربی حلب به سمت پل الرقه پیشروی کردند، در جریان درگیری ارتش با تروریست‌های جبهه النصره شماری از تکفیری‌ها به هلاکت رسیدند.

خبر دیگر این‌که 11 غیرنظامی دیگر در حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش ترکیه به شهر الباب در حومه شمال شرقی حلب کشته شدند.

تشدید اقدامات تروریست‌ها در حماه

در «حماه» هم گروه‌های تروریستی از آغاز اقدامات تروریستی جدید بر ضد مواضع ارتش سوریه در حومه غربی حماه خبر دادند. احمد قره علی سخنگوی رسمی گروه تروریستی احرار الشام از شرکت پنج گروه تروریستی در حملات به مواضع ارتش در حومه حماه خبر داد که شامل گروه‌های «حرکة أحرار الشام، جیش النصر، جیش العزة، الفرقة الوسطى وأبناء الشام» هستند.

ارتش آماده عملیات نظامی گسترده در جنوب سوریه می‌شود

در جنوب سوریه هم منابع میدانی به خبرنگار تسنیم گفتند ارتش سوریه برای عملیات نظامی گسترده با هدف بیرون راندن تروریست‌های جبهه النصره و گروه‌های همپیمان آنها از برخی نقاطی که در محله المنشیه نفوذ کرده‌اند، آماده می‌شود. این منابع همچنین به آماده شدن ارتش سوریه برای  انجام عملیات به سمت شهر «درعاالبلد» اشاره کرده‌اند.

درگیری خونین گروه‌های تروریستی با یکدیگر در درعا

خبر دیگر اینکه گروه تروریستی احرار  الشام از سیطره بر تپه «عشتره» پس از درگیری با گروه‌های تروریستی مرتبط با داعش خبر داد. رسانه‌های حامی گروه‌های تروریستی از کشته شدن 50 تروریست گروه‌های موسوم به لواء‌ شهداء‌الحریه و فرقه الحق در حمله گروه تروریستی داعش به شهرک‌های حومه غربی درعا خبر داده‌اند.

افزایش فشار ارتش بر تروریست‌ها در محله القابون

از حومه دمشق هم خبر می‌رسد نیروهای ارتش سوریه فشارها بر گروه‌های تروریستی در محله «القابون» در شمال شرقی پایتخت را برای وادار کردن آنها به خروج از این منطقه پیش از ورود نیروهای پیاده برای آزادسازی آن افزایش داده‌اند، این در حالی است که شماری از سرکردگان جبهه تروریستی النصره به سمت شهرک «عربین» درغوطه شرقی گریخته‌اند.

گروه‌های تروریستی موسوم به «جیش الاسلام، فیلق الرحمن، فجر الأمة العسکری، حرکة أحرار الشام، هیئة تحریر الشام(گروه‌های تروریستی به سرکردگی جبهه النصره) واللواء الأول» از آنچه تشکیل اتاق عملیات مشترک در محله‌های  القابون و برزه خوانده‌اند، خبر داده‌اند که هدف آن وضع طرحی برای انجام اقدامات تروریستی در شرق شهر دمشق است.

از سوی دیگر گروه تروریستی جندالاقصی مقرهای خود را در حماه و ادلب به استثنای خان شیخون تخلیه کرده است، این اقدام در پی درگیری‌ها با گروه تروریستی الحزب الترکستانی و سیطره این گروه بر مناطق تحت سیطره جندالاقصی صورت گرفته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشدید اقدامات تروریست‌ها در حومه «حماه» / التهاب در غرب «حلب» و آمادگی ارتش برای عملیات بزرگ در جنوب + نقشه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..