تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بتسدا در حال ساخت ۷ بازی؛ آیا 6 The Elder Scrolls یکی از آن‌ها خواهد بود؟

بتسدا در حال ساخت ۷ بازی؛ آیا 6 The Elder Scrolls یکی از آن‌ها خواهد بود؟

سازنده‌ی بازی‌های تحسین شده‌ی Fallout و The Elder Scrolls این روز‌ها دوران پر مشغله‌ای را سپری می‌کند. در حالی که عده‌ی زیادی منتظر معرفی قسمت‌های بعدی دو فرانچایز نامبرده هستند، کارکنان این استودیو در واقع تمرکز خود را روی ساخت هفت عنوان گذاشته‌اند. با تک‌شات همراه باشید.

 

تاد هاوارد، مدیر اجرایی بتسدا در مصاحبه با IGN بیان داشته که دو عدد از این هفت عنوان بازی‌های Fallout VR و نسخه‌ی کنسول نینتندو سوییچ بازی TES V: Skyrim هستند. وی درباره‌ی نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی فال اوت همچنین اظهار داشت که تمام بازی بدون هیچ کم و کاستی از ابتدا تا انتها به صورت VR قابل بازی خواهد بود:

 

هیچ محتوایی وجود ندارد که ما در نسخه‌ی VR حذف کرده یا تغییر داده باشیم. رابط کاربری و چیز‌های دیگر در این میان وجود دارند. همچنین مشکلاتی در زمینه‌ی جا‌به‌جا شدن در این دنیای وسیع وجود دارد و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که از بیشترین ماد‌های ممکن پشتیبانی کنیم. هنوز کار تمام نشده ولی چیز‌هایی که من از پیشرفت کار دیده‌ام، بسیار فوق العاده هستند.

 

هاوارد در کنار گفته‌های دیگر خود به این نکته اشاره کرده که همه‌ی پروژه‌های در دست ساخت به یک وسعت نیستند و یک بازی موبایل در میان این بازی‌ها نیز در دست تولید قرار دارد:

 

این پروژه‌ها مسلماً در مقیاس‌های مختلفی هستند. ما همیشه کار‌های زیادی را پیش می‌بریم و هنگامی که در چیزی پیشرفت قابل توجهی می‌کنیم، تمرکزمان را روی آن می‌گذاریم.

 

وی همچنین به دو بازی معرفی نشده که هم اکنون در حال ساخت هستند پرداخته است. به گفته‌ی هاوارد، این بازی‌ها بزرگتر از هر چیزی هستند که بتسدا تاکنون روی آن کار کرده است. چیزی بسیار متفاوت که در عین حال مردم نیز با آن ارتباط برقرار خواهند کرد. 

بسیار هیجان انگیز خواهد بود که بتسدا بازی‌های پر خرج و در حد عناوین Fallout و TES یا حتی بزرگتر از آن‌ها را برای گیمر‌ها به ارمغان آورد. اما ما همچنان به فکر این هستیم که یکی از این ۷ بازی در دست تولید نسخه‌ی بعدی فرانچایز TES باشد. شما در این مورد چه نظری دارید؟ با ما در میان بگذارید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بتسدا در حال ساخت ۷ بازی؛ آیا 6 The Elder Scrolls یکی از آن‌ها خواهد بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..