تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعه تولید اسپیکر هوشمند مبتنی بر سیری توسط اپل صحت ندارد

شایعه تولید اسپیکر هوشمند مبتنی بر سیری توسط اپل صحت ندارد

با توجه به موفقیت‌های روز افزون اسپیکر هوشمند آمازون اکو، گزارش‌های مختلفی در گذشته منتشر شده بود که از تصمیم اپل برای تولید یک اسپیکر هوشمند مجهز به دستیار شخصی این شرکت یعنی سیری خبر می‌داد. حتی شرکت گوگل نیز با توجه به موفقیت آمازون اکو یک اسپیکر هوشمند به نام Google Home را مبتنی بر Google Assistant تولید کرد به این ترتیب چرا اپل نباید محصول مشابهی را وارد بازار کند؟ با تک شات همراه باشید.

با این حال به نظر می رسد که پیش بینی‌ها چندان درست نبوده‌اند. مطابق با گزارش که به تازگی در TIME منتشر شده است، اپل تمایلی برای تولید چنین دستگاهی ندارد. در این گزارش آمده که اپل علاقه‌ای به تقلید از عملکرد شرکت آمازون و عرضه اسپیکر‌های مجهز به سیری ندارد.

به این ترتیب اپل قصد دارد به این روش از سیری استفاده کند. در این گزارش به نقل از مسئولان اجرایی ناشناس اپل عنوان شده که چشم انداز این شرکت برای سیری، استفاده از آن به عنوان یک "دستیار واقعیت مجازی حاضر در همه جاست" که از طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند، بر خلاف اسپیکر اکوی آمازون که بر مبنای دستیار صوتی الکسا کار می‌کند.

در حالت کلی اپل شرکتی نیست که گرایش های بازار را دنبال کرده و محصولات تکراری را تولید کند. ممکن است اپل در زمینه اضافه کردن قابلیت‌های جدید که در گذشته محبوب بودند، کمی تاخیر داشته باشد، اما صرف نظر از اپل واچ، تعداد محصولاتی که کپی برداری شده از محصولات سایر شرکت‌ها باشند، زیاد نیست.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعه تولید اسپیکر هوشمند مبتنی بر سیری توسط اپل صحت ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..